måndag 31 maj 2010

Utlottningen (och utflyktstips)

En vinnare är dragen, det blev Anonym med följande kommentar:

Jag vill också gärna vara med i utlottningen av din bok. Själv innehar jag en gammal trädgård anlagd i början av 1900-talet. Detta innebär att jag har mycket självsådda blommor och lökar som t ex påskliljor och gula vivor. Dessa får jag skydda från min gräsklippande make. / Maria

Mejla mig din adress så skickar jag boken bums. (blogg snabel-a iann punkt se)


Tack för alla kommentarer! Det var bland annat en fråga om ifall jag säljer mina illustrationer och jag ska svara på den senare i ett separat inlägg. Tillsvidare kan jag säga att jag iallafall ( i mån av tid förstås) tar emot uppdrag. Så det går alltid att kontakta mig om man vill diskutera jobb.

*
Vi gjorde en bilutflykt förra helgen och vi har börjat lägga ut bilder från den på Sörmlandsbloggen. För att det inte ska bli för tungt inlägg så delar vi upp det i flera delar, och om ni vill kan ni redan nu kika på Del 1.
Det var en fantastisk kväll. Om ni tittar på bilderna så ska ni tänka er Floda kyrkas klockor ringa i bakgrunden, göken gala, vårrusiga kor råma i kör och morkullan flappra i luften.


5 kommentarer:

  1. Grattis till Maria som vann den fina boken! Kanske finns den på biblioteket så jag kan få kika i den... Spännande med Sörmlandsturen! Ska genast kika!

    SvaraRadera
  2. Grattis till Maria, ska också kolla om boken finns på biblioteket. Tittade på ert Himlingeåsinlägg, fint! Kan tipsa om min man som bloggar om naturen i Sjöbo http://utisjobo.blogspot.com/ och just skrivit om betesmarker. Fast Himlingeåsen ser helt förtrollande ut!
    /Sophia

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnaren!

    Ja, vilken underbara naturupplevelser man kan få nu! Igår var jag ute i trädgården hela dagen och göken gol banne mej oavbrutet hela dan, från lite olika håll dessutom!

    Vilken härlig ko-bild!

    Lisa

    SvaraRadera
  4. What! Nä, nu har jag missat en massa kul igen, hade gärna vunnit den boken men grattis till den anonyme vinnaren. Boken ser urmysig ut.
    /U

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnaren.
    Är det den fina kon som har så där fint mönster på sig?
    Jodå jag kan tänka mig kyrkklockorna som dongar i bakgrunden.
    Kramar:)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...